Sunday, May 20, 2007

I'd rather close my eyes

Yeah... I used to rather close my eyes.

It was nice! "Ojos que no ven, corazón que no siente" I knew... No one told me... I saw it once, twice... more...

Then I shut my mouth and kept all those feelings for me... and sometimes to share, but after they did not hurt me...

Later I decided to speak out... It was hard at the beginning, but that made me feel better...

I have opened my eyes and my mouth... All of those old feelings are sealed, but my life goes on...

Still I close my eyes to remember and keep good memories in my heart...

5 comments:

Detrapo said...

Ahora, la luz está apagada o prendida?

>xD

Anonymous said...

:O te entiendo y creo que io sigo en el proceso, eso me ieva a ADMIRARTE muchisimooo, porque sé lo dificil qe es :S dioss :S esto si que me iego luisitoo., hermosoooooooo....
por cierto donde andas, no estas conectado, no te he visto conectado en el msn :S sólo espero que estes muy bien :P
cuidate muchiisimoooo
szia
JosH

Anonymous said...

jeje hong kong se perdioo jeje xD

Anonymous said...

miss ya too friend
fueron a ver a la zabaleta :O
bueno luego me dicesss
cuidate muchooo y G
tenía razón hoy es miss universe
jaja xD espero que lo pueda ver
ciaoooo
JosH

Anonymous said...

un placer conocerle en persona, la verdad no esperaba menos, me siento con ustedes como en casa... is like if i have my eyes closed.... and i'd rather close my eyes... (pudiera ser???...) o de a tiro ya la cajetie... me gusta lo que escribes neta...